Zoek binnen Care Cosmetics

Innoveren, professionaliseren, sterk.

Drie internationale partners over samenwerken met Care Cosmetics.

PUPA

Wie kent de eerste beautykit van Pupa nog? Zeker voor die tijd – meer dan 40 jaar geleden – een exclusieve eyecatcher die meteen door de Russische markt werd omarmd. Founder Mr. Gatti noemde zijn make-up merk liefkozend Pupa, Italiaans voor popje. Een naam die nu in meer dan 70 landen rondzingt, een naam die onverminderd verbonden is met Italiaanse fashion en flair.

Mr. Gatti:

“Pupa etaleert hoe trots we op ons land zijn. We richten ons op exclusiviteit en zelfexpressie en brengen hedendaagse schoonheid naar buiten. Vrij van stereotypen en vooropgezette schema’s. Pupa deelt waarden en blijft inspirerend in een wereld die dynamischer is dan ooit. Onze samenwerking met Care gaat al 25 jaar terug en blijft overeind door het delen van sterke waarden. Waarden die nu nog even relevant zijn als in het verleden. Denk aan betrokkenheid, innovatie en professionaliteit om de consument de hoogste kwaliteit aan producten en diensten te garanderen. Als je dit met elkaar deelt, blijf je elkaar inspireren. Fundamenteel voor zo’n langdurige relatie is dat waardering en vertrouwen van beide kanten komen, in de loop der tijd beloond met mooie resultaten.”

Skeyndor

Sciene creates beauty is de filosofie van Skeyndor. De pionier in ontwikkeling met merkwaarden als wetenschap, innovatie, kwaliteit en vertrouwen maakt Skeyndor tot een prestigieuze wereldleider in professionele cosmetica. Skeyndor manifesteert zich in meer dan 60 landen wereldwijd en met een allesomvattende waarheid zodat de wetenschap van schoonheid wordt omarmd.

Jordi: “In 2004 startte de samenwerking met Duco, met Care Cosmetics en als ik terugblik zie ik dat het grote verschil met nu de evolutie in marketing en educatie is. Ook niet te onderschatten: technologie. Het is anno 2021 essentieel de synergie van apparatuur en cosmetica te integreren met als doel sneller procedures te doorlopen en zo meer effectieve beautyresultaten te halen.” Voor de toekomst ziet Jordi een helder beeld. “We zijn twee sterke bedrijven die het samenspel goed snappen. Beide bedrijven zijn gezond, hebben een goede reputatie, we verbinden marketingtools aan onze merken en misschien wel het belangrijkste, we zijn pioniers die innovatie niet schuwen.”

En de toekomst? “Onze filosofie blijft het uitgangspunt, maar we hebben de toevoeging ‘loyaal zijn’. Dat is belangrijker dan ooit. Het bedrijf is opgericht door twee wetenschappers en de pijlers innovatie en effectiviteit van onze producten staan nog als een huis. Logisch dat er ook toevoeging is in statements en positionering. Daarom profileren wij ons ook steeds meer als de anti-aging company die sterk betrokken is
bij de duurzaamheid van onze planeet.

ProNails

ProNails bestaat in het jubileumjaar van Care Cosmetics zelf 40 jaar en viert dus ook feest!
40 jaar expert in de nagel-, hand- en voetverzorging en meester in trendsettende kleuren. Paul Parein over het succes: “Professionele salons houden ons wakker en scherp. Hun feedback is in het hele proces belangrijk als graadmeter voor kwaliteit.” Ook anders durven denken past bij ProNails. “We hebben drie feel good ambassadors in dienst die zorgen voor een healthy lifestyle en we werken vanuit een 100% Co2 neutraal gebouw met natuurlijke koeling en zonnepanelen waarmee we onze hele fabriek van energie voorzien.”

Volgens Parein is de match met Care perfect. “We hebben gezamenlijke interesses en enthousiasme, we zijn allebei trots op het bedrijf en de heersende dynamiek (want zonder houd je het niet vol). Ook merk ik dat we er goed in zijn de geest te verruimen, verandering te omarmen want dat dwingt ons vooruit te kijken. Eigenlijk manoeuvreren beide bedrijven continue in een verbeterproces. En heel belangrijk: we onderstrepen het motto dat routine een grote vijand is! We zijn alert op de mindset die verandert. Salons zijn in gaan zien dat verkoop essentieel is. Dat zorgt voor een nieuw toekomstperspectief met webshops die als paddenstoelen uit de grond schieten en multifunctionele salons die tijd hebben voor het business aspect van hun bedrijf.”